Bestyrelsesmøde august 2022

Grundejerforeningen Kirkebjerggård

Bestyrelsesmøde den 23. august 2022 hos Steen kl. 19.00 Tilstede var Lasse, Henriette, Steen og Karsten. Jørn var fraværende.

Hjertestarter projekt. Lasse P. (Lærkevænget´s Grundejerforening) har informeret Steen at han har modtaget Hjertestarteren incl. tilbehør og at vi kan gå i gang med opsætningen. Lasse Rossil påtog sig at koordinere opsætningen i samarbejde med beboerne på Nattergalevej 6 og Peter Helkan der har tilbudt at hjælpe med opsætningen af hjertestarteren.

Steen har taget kontakt til TDC vedrørende TDC Teknik kasse der er flyttet fra skel til fortov ved Nattergalevej 6, vi ønsker at kassen flyttes tilbage til skel. Det er ikke en nem proces at have få kontakt til TDC, men det lykkedes og sagen kører nu. Steen følger op på sagen.

Rødkælkevej 18. Kloak er repareret, men manglede en færdigmelding fra KLAR forsyning. Steen har kontaktet dem, og er blevet informeret om at kloak er repareret og er ok. Endelig asfalt slidlag vil først blive lagt ud efter ca. 1 år, hvor man er sikker på at underlaget har sat sig.

Skilte med legende børn. Jørn har kontaktet Park og Byrum (Gl. ETK), for høre om bestemmelser for opsætning af trafik skilte på private fælles veje, det har de ikke noget at gøre med. Så Jørn vil prøve at finde den afdeling i Køge kommune der har indsigt og evt. ansvar for dette område.

”Vild med vilje” og det videre forløb. Skrivelse fra Susi skal rettes til og kopieres, så den kan husstands omdeles og enkelte eksemplarer lamineres og sættes op ved ”Kvas”hegn. Steen tilretter skrivelse og sender til Karsten der kopier og Laminere og arrangere omdeling af Skrivelse. Steen kontakter Susi for at koordinere en ”Plant (Frugt)Træer og Buske dag” for alle i foreningen.

Beskæring af levende hegn og underskov ved grøn sti for enden af Nattergalevej.

Karsten og Peter (Henriettes mand) vil stå for dette projekt, men stien var for blød i efteråret og vinteren, så projekt er udsat til den kommende vinter.

Hjemmeside – Tom Nielsen (Rørsangervej 13) har ikke meldt tilbage om projektet, Karsten tager kontakt til Tom for at få status.

Dette kan evt. medføre kontakt til anden udbyder af hjemmesider. Det er et ønske fra bestyrelsen at en evt. hjemmesideudbyder vil komme på et bestyrelsesmøde for at præsentere muligheder, hvad man kan og ikke må, når man administrerer en hjemmeside.

Henriette informerede om økonomien i foreningen, kursværdien af vores investeringer er faldet lidt men alt i alt ser det ikke så slemt ud.

Indkaldelse til Generalforsamling udfærdiger og printer Karsten, så de er klar til næste bestyrelsesmøde.

Næste bestyrelse møde er aftalt til at blive afholdt tirsdag den 20. september kl. 19:00 hos Karsten.

Årets Generalforsamling er planlagt til at blive afholdt den 27. oktober 2022.

Referent:

Karsten Frandsen