Grundejerforeningen Kirkebjerggård
Bestyrelsesmøde var planlagt den 10. maj 2022 med Vej og Fortovs inspektion med start hos Lasse kl. 18.00 og inspektionen skulle slutte hos Henriette, men på grund af regnvejr blev Vej og Fortovs inspektionen udsat til en anden gang, hvor det forhåbentlig er bedre vejr, mødet startede i stedet hos Henriette kl. 19:00 hvor vi blev budt på smørrebrød. Tilstede var Lasse, Henriette, Steen og Karsten. Jørn var fraværende.
Det blev aftalt et nyt møde for Vej og Fortovsinspektion tirsdag den 17. maj, hvor vi mødes kl. 18.00 hos Steen og slutter inspektionen samme sted.
Hjertestarter projekt. Henriette har snakket med beboerne på Nattergalevej 6 om de vil have en hjertestarte stående i deres skel ud til sti til Lærkevænget, det vil de gerne og vil også gerne levere strøm til hjertestarteren, der bliver leveret en Bi måler sammen med hjertestarteren så vi kan se det aktuelle forbrug. Peter Helkan og Lasse Rossil har tilbudt at stå for opsætning af hjertestarter.
I forbindelse med Henriette var på besøg på Nattergalevej 6, spurgte hun ind til Teknik kasse (TDC) der på et tidspunkt er rykket fra skel og ud i fortov, beboerne på Nattergalevej har ikke noget kendskab eller andel i denne handling. Det blev aftalt at Steen følge op på sagen hos TDC.
Åbent punkt: Rødkælkevej 18. Kloak er repareret, men mangler færdigmelding fra KLAR forsyning. Der hvor der har været fræset asfalt op for at reparere kloak, er asfalt ikke i samme niveau som gammel asfalt, det ser ud som om der mangler et slid lag. Steen vil kontakte KLAR forsyning for at få en status.
Åbent punkt: Skilte med legende børn. Jørn har undersøgt muligheder og priser på skilte.
Jørn har fået tilbud fra et firma hvor 5 skilte koster 7717 kr. + moms, udover dette tilbud vil Jørn kontakte Køge kommune Vej, Park og Byrum (Gl. ETK), for høre om bestemmelser for opsætning af trafik skilte, samtidig vil Jørn høre om det er noget de vil påtage sig, og hvis ikke om de har kontakter til leverandører af skilte.
”Vild med vilje” dagen den 24. april var en succes, det var en god og hyggelig dag for både børn og voksne, udover en enkelt utilfreds grundejer har der kun været positive tilkendegivelser, Susi har lovet at komme med et oplæg der kan husstand omdeles, med hvilke typer haveaffald der er hensigtsmæssigst at placere i Slangerne (Insekt-hotellet). Derudover skal der sættes et skilt op ved insekthotellet med information og forholdsregler for området.
Åbent punkt: Beskæring af levende hegn og underskov ved grøn sti for enden af Nattergalevej.
Karsten og Peter (Henriettes mand) vil stå for dette projekt, men stien har indtil nu været for blød til at man kan færdes der med maskiner og trailere mv.
Hjemmeside – Tom Nielsen (Rørsangervej 13), er ikke kommet vider med projekter, han læser pt. til eksamen, men regner med at det er overstået medio maj, så vil han gå videre med vores hjemmeside.
Henriette har undersøgt Grundejerforeningens forsikringsforhold og vi har en Ansvarsforsikring. vi har en
Information om Økonomi ved Henriette. Kurserne er langt nede, så derfor er det et godt tidspunkt at investere, og da vi har ca. 250.000 kr. på kontoen til at investere for. Henriette vil kontakte banken for at få råd om vi skal investere dem eller vi skal vente lidt.
Alle grundejere har betalt deres Kontingenter.
Husstands omdelt seddel ifm. Vej og Fortovs inspektion, vi blev enige om at tilrette den blå seddel (fra juli 2018) og bruge den til den kommende inspektion.
Næste bestyrelse møde er aftalt til at blive afholdt den 23. august kl. 19:00 hos Steen.
Årets Generalforsamling er planlagt til at blive afholdt den 27. oktober 2022.
Referent:
Karsten Frandsen